poniedziałek, 5 grudnia 2011

JESTEM ZABLOKOWANA!!! (LOLA!)

MAM BLOKADĘ!!!!!!!!!!!!!! ; (( 

Ciężko mi o tym pisać :-( Już 3 dni mnie na MSP nie było :-( BLOKADA jest absolutnie nie z mojej winy ! Brat w ramach zemnsty whackowal mi się na konto na MSP i probował usunac , nie wiedział jak ... Więc zaczoł przekinać na mojim koncie , żeby mnie zgłosili , mój brat hackuje już 2 lata (ma 18) wiecie takie nasz porachunki ... Ale on przekoł - posuna się za daleko -.- Beczałam ... Ale konta mi nie zwróci , pocieszam się lapotepem ... bo tata mi kupił , żebym nei beczeła .... rodzice nawrzeszczeli na nniego ale to nic nie dało no i nie da .Trudno ;/// ;((Mam nowe tymczasoe konto nazywa się LOLA!-zablokowana  nic taki jaka prawda o.O mam 2 lvl !!! ;-))) Hehehe... Do LOLA! to konto nie ma się co poruwnywać ;-))
LOLA! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz