wtorek, 27 grudnia 2011

Hej :* Strasznie długo nie postowałam.Było dużoo nauki :< No i ... Musiałam starać się z wszystkich sił o 14 lvl - zdobyłam <3 ! - Dziękuję ;)) . A więc tak...  podziało się różnie , były chamstwa ;< Ale było też fajnie ;))) A więc tak mam dostęp do kąt : Kiyoko , LoLa... <3 , schuyler , tysi@12 , LAURENCJA! ;))) Troszkę się podziało :* . Teraz napiszę o czymś wstrzasajacym :(( Więcc... Hackerzy " atakują " - ale w sęsie ... Nasze umysły ;3 Wszyscy pisali o tym w ctr , na forum , w biografi .. Ubierali się jak 1 lvl -.- ITP .. Ta " akcja " była zwana jako " noc hackerów " :D Fakt wystraszyłam się ... Ale ;))) Potem se myśle jaja se robią ... Dostałam wstrząsajacego meila ... O tym , że mi wezmą konto , oczywiście zgłosiłam ;))) I myśle , że po problemie. Wiele ludzi się bało ^^ Ale mało tego ... aczeli inni graczy straszyć tych takich " łątwowierzących " XD Ale to było jedno wielkie świństwo ! np. ZUZIA! i Maja_1999 ;d Pisały : " Hacker nr.15 - jest dostępny itp ... ♥ No i LoLa... <3 - tak jak by odeszła :c Myślę , że to tyle :* PaPa ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz