poniedziałek, 28 listopada 2011

Listy :-)

                                                                 Diamentowa ♥ !
1. G a b i . - jesteś wspaniała ! <3
2. polilolii - przyjacielska :-) Miła ... Czego więcej :-)
3. AnanaseQ - dziękuję za wszystkie grafy ^^ No i za wszystko < 3 3 
4. Paola - boskaa ♥ !
5. starrr_03 - Boskaaa!!! ♥ !
6. Funclub14 - jesteś wspaniała :D 
7. LoLa... <3 - moje kochaniee :D ;**
8. Kiyoko - Sorry , że to powiem , ale zajebista :D 
9. Top_Diana - bez niespodzianki :D 
10. AlciaCukierek - Maj lovee :D ♥ !
11. SlodkaMilena1121 - zajebiaszxza :D 
12 . Kot xD - moja laska ;** ♥ !
13. Klaudia1133 - naj rl ♥ !
14. LAURENCJA! 0 naj rl ☻ !
15. Mycha231 - za pomoc :-)
16. EmoElen - :D :-)
17. James X.X - jestes cool :D
18. Kocica - supcioo ♥ !
19.Maja_1999 - trochę się na Ciebie wkurzyłam , no ale jednak kiedys byłaś miła ;-)                                                                  Złotaaa... :-)
1. Jasiek11 - jestes fajny :-)
2. LadyKlaudus - boska :D :D 
3. werka1w - hlup :D 
4.  milqa - super :-)
5. Pupy_97 - super :D 
6. aguniunia - lol :D 
7. Takara - no i super :D 
8. Filipo5 - jescze raz mnie poprosisz o chodznie , łeb urwe :D 
9. Kociaa
10. Kociara

11. Zarabiajka - za wstawienie się za mnie , no i za wszytsko !! <33
12. Kajka xd - *.*
13. ZiomkaxD - Moja była naj xd
14. Wojtex - jesteś cool :D
15. Fresh - Buu... <33 Mojaa... ♥ ! 

                                                       Czarna !!!  !!! !!! !!!
1. ZUZIA! - wiesz ty dobrze za co :-) 
2. Kola111 - ukradła mi konto , które na szczęście odzyskałam :-)
3. LadyYorLove - Ogar dziecko -.-
4. _Kelly_ - bez kitu jesteś nie normalnaaa !! -.- żal ! 

           Z tej listy nie da się zejść -.-


Kochani ! <3 To tyle ♥ ! :-) możesz dołączyć do którejść z list :-) Ale jak się postarasz , lub nie postarasz ;D 

1 komentarz: