sobota, 22 października 2011

Zmiana nicku... ?

Hymm... Chodzą plotki , że można zmienić nick :-) Więc jeśli tobie twój Ci się znudził to kierujesz się według tego planu :-) :
1.Piszesz meila do pani moderator w tereści dając swój nick jaki być chciał/ła mieć a w temacie dajesz " zmiana nicku"
2.Wysyłasz.
To tyle ... Ale ja nie wiem czy to na serio... Ludzie tak mówią.Lecz ja bym sobie nie zminiana nicku :-) Podoba mi się mój :-) Też mi się troszkę znudził ale jest ok :-)Z nicku LOLA! jestem nawet znana :-) I jest dobrze :-) Chdź przyznać muszę , że myślałam nad tym i jak bym miała zmieniać to bym zmieniła na LULA! - lecz było zajęte :-( (odgapialstwooo ;ppp ) Czemu LULA! ? Ponieważ jak niektórzy wiedzą moje imię to Julka :-) A młodsi kuzynki mnie nazywali Lula ;-D A potem i Ci starsi :-P Najpierw mnie to wkurzało ale potem się przyzwyczaiłam i zaczeło mi się podobać :-) Ale dopiero potem zaczełam mysleć "NORMALNIE" i w tedy se uświadomiłam , że ja nie chcę zmieniać nicku ;-D 


Pozdrawiam oczywiście LOLA!   :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz