niedziela, 23 października 2011

Wpadłam na pomysł ..

Chcę wam pomagać a więc czytaj uważnie ! .
Masz lvl od 0 - 4 ;
* ciężko jest ci przejść lvl ?  Zgłoś się do nas ! 
* nie masz zbytnio ciuchów ? Zgłoś się do nas !
* jesteś mało znana ? Zgłoś się do nas !
* Szukasz chłopaka ? Zgłoś się do nas !
 A więc jak się zgłosić ? w temacie piszesz ; Pomocy ! W treści piszesz swój nick , lvl  i problem jaki masz , np. Jestem mało znana /znany .  Jak otrzymujesz pomoc ? :
* ciężko jest ci przejść lvl - oglądamy twoje filmy , dajemy grafy , love it 
* nie masz zbytnio ciuchów ?  - wysyłamy ci np . bluzkę ALE ! musimy najpierw takie uzyskać np . nie podoba nam się coś lub tego nie chcemy to ci wysyłamy .
* jesteś mało znana ?  W dymku cię polecamy , na blogu i forum . 
* Szukasz chłopaka ?  Napisz dodatkowo w treści swój wiek , i hobby , może znajdziemy twoją drugą połówkę ! 
 ALE  POMAGAMY 1 os TYLKO  1 RAZ PRZEZ MAX 1 DZIEŃ !!!!!

Masz 3-20 lvl 
Chcesz pomagać ?
* Masz ciuchy które w których już nie chodzisz ? Napisz do nas !
* Masz dobre serce i obejrzysz trochę filmów innym ? Napisz do nas !
* Twój przyjaciel / przyjaciółka szukają 2 połówki ? Napisz do nas !
* Masz bloga na których polecisz innych ? Napisz do nas !
Jak pomagać ? .. 
* Masz ciuchy które w których już nie chodzisz ? zaproś do znajomych la13b ! chcesz wysłać np . bluzkę napisz do niej wiadomość w temacie Pomagam ubrania !  o treści ; wysłałam / em ci bluzkę , chcę pomóc ! Wtedy ja wchodzę sprawdzam kto potrzebuje pomocy i wysyłam ! Nie bój się nie jestem oszustem chcę pomagać , jeśli nikt nie bdz chciał tej bluzki nie wyśle nikomu kto jej nie potrzebuje poczekam aż ktoś się zgłosi ! Jeśli nikt nie zgłosi się po kilku dniach to ten ciuch zostanie odesłany do cb ! 
Lista hojnych zostanie wywieszana  . 


* Masz dobre serce i obejrzysz trochę filmów innym ? - napisz do la13b w temacie ; Pomagam lvl ! o treści  - chcę obejrzeć kogoś filmy . Ja wtedy z tego konta odsyłam ci nazwę osoby potrzebującej !




* Twój przyjaciel / przyjaciółka szukają 2 połówki ? - napisz do la 13b w temacie ; Pomagam miłość ! o treści np. mój kolega .(nick).. poszukuje dziewczyny ...




* Masz bloga na których polecisz innych ? -  Napisz do la13b w temacie ; Pomagam blog . o treści ;  napisz link do bloga , a ja odeśle ci wiadomość z listą osób potrzebujących .





Z góry wam bardzo Dziękuję ! :* 
                                                  Pisała dla was werka1w 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz