poniedziałek, 31 października 2011

Powaliło was !? / moje filmy ! :-(

Powiem to bardzo niegrzecznie , CO WAM ODWALA?!?!?!?! Posłuchajcie.... Co dziennie dostaje najmniej 5 takich meili , rekord to było jak dostałam 19 takich bez sęsownych meili , ZAGRACACIE MI SKRZYNKE!! nic tylko usuwam -,- WKURZA mnie to !! -,- Wolę dostawać grafy ;-) Patrzcie jakie debilskie meile dostje !! 




<Klik a się powiększy> Wiecie , że takie meile są zwane "Łańcuszkami" ... Za takie coś może być blokada / ostrzeżenie...Można za to zgłaszać.... i wogóle... Ja nie zgłaszam .... No bo po co ?? Chodz mnie to bardzo wkurza!!!! -,- Proszee... nie piszcie do mnie takich głupich meilów.... Jak macie ważna sprawe , no to w tedy wysyłać :-) A nie.... ja i tak jak widze takie głupie łańcuszki , odrazu usuwam -,- !!! 

2 SPRAWWAAA.... Nowy film :-) Zrobiłam nowego filmika ;-) Prośiłam abyście oglądali :-) Ale nie oglądacie!!! ma 60 wejść -,- (no tam po nad 60 chyba 61 , ale nie pamiętam , OK NIE WAZNE!! )A więc tak postanowiłam zrobić takie coś !! "Kto z levelem 0-11 nie obejrzy mojego nowego filmu , poprotu opuszcza moich znajomych -,- , oboiazkowe sa komenty , oczywiście tylko w tedy gdy chcesz zostać w moich znajomych :-) (film ma nazwę "Porywamy księżniczkę cz.1" ) " Patrzeć macie tu fotke -,- 
 

Nooo iii ???? Widzisz?!?!?!?!? Mam nadzieje !! -,- 

Pisała (wkurzona) LOLA!    Dawać komenty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -,- 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz