czwartek, 20 października 2011

Konkursik ;** (NIE JEST PEWNY!! NIC NA RAZIE NIE ROBIĆ!)

Najprawdopodobniej robię koneq :-) Dawno nie robiłam ;-P Ok teraz zasady no i oczywiście o co chodzi :-) A więc tak koneq będzie polagał na zrobieniu filmiku na YouTube ;-D Ale... o mnie z moimi zdjęciami (można wykorzystać te z bloga).A teraz tak robisz o mnie filmaa ;-D Z moimi zdjęciami , możesz tam coś dopisać od siebie itp :-P Wrzucasz na YouTube i już ! Odrazu piszesz mi meila na MSP "Zrobiłam ten film (tu podajesz link)" Czy coś takiego xdd W kazdym razie trzeba poadać linkaa :-P KAŻDY FILM będzie oczywiście na blogu :-) 
Nagrody to co wy kochacie , nie mówie , że ja nie :-P :
1 miejsce - 10 rzeczy z listy życzeń , 3 grafy , 10 filmów, jeden film zrobiony z dedykiem dla osóbki która wygra :-) Lov it do wszystkich artbooków i looków :-) i jeszce 3 prezenty odemnie :-) 
2 miejsce - 6 rzeczy z listy życzeń :-) 1 graf , jeden upominek odemnie , 10 filmów , i lov it do looków
3 miejsce - 3 rzeczy z listy życzeń :-) 1 graf i 5 filmików :-) 
miejsca nie na podjum 1 rzecz z listy (taka mała nagroda pocieszenia :-) )

Jak widzicie opłaca się :-) dużo można wygrać :-) i każdy wygra , nawet ludzie co nie są na podjum :-) wygrywają 1 rzecz z listy :-) ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE :-) tutaj macie przykład jaki filmik możecie zrobić :-) 
Możecie zrobić coś takiego :-)  

Film był robiony (ten co wam dałam na przykładzie ten u góry nad , no wiecie xd ) był robiony przez Star_Melcia , dla Starrr_03 :-)  


UWAGA !! TO NAJWAŻNIEJSZE CO TERAZ NAPISZĘ !! KONKURS NIE JEST PEWNY!!!!!!!!!!!! JESZCZE NIE WIEM CZY ON BĘDZIE !!! JAK BĘDZIE TO JESZCZE NAPISZĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALE NA RAZIE NIE MA TO NAPISAŁAM NA ZACHĘTĘ :-) ALE I TAK ZAPRASZAM , LECZ PAMIĘTAĆ JESZCZE GO NIE MA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam LOLA!   :-) Ps:Z tymi rzeczami z listy - stać mnie na takie wydatki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz