niedziela, 30 października 2011

GRAFITI ;D I OBRAZKI :P :P - mini sklepik LOLA! ;-)

i Możesz kupić :



      
                                         
           
  Dobra... Teraz tak :-) Tak gdzie jest napisane "LOLA!" może tam być twój nick :-) Lecz musisz kupić , na obraskach może być twoja MovieStar :-) z np. Twoim nickiem ;-) itp ... Jak zamówić ?? A więc tak piszesz mi meila (na MSP) Dajesz tak : w temacie dajesz "GRAFITI" lub "OBRAZEK" ( w zależności co kupujesz) o treści : Pierwsze co pieszesz swój e-mail (bo potem na to Ci wyśle ten obrazek/grafiti) i dalej piszesz np: "Chce obrazek ze swoja MovieStar " albo "Chce obrazek z słodkim pieskiem :-) " lub "Chce grafiti z swojim nickiem" i tak dalej :-) A teraz koszt ... Koszt to ... Oglądnięcie wszytskich filmów i prezent z listy :P UWAGA! najważniejsze MUSISZ POCZEKAĆ AŻ JA ODPISZE!! A NIE ODRAZU DAWAĆ PREZENT A LISTY ŻYCZEŃ I OGLADAĆ FILMY ! DLATEGO , ZE MOZE MAM COS BARDZO WAZNEGO I NIE MOGE ZROBIĆ NP. GRAFITI CZY COŚ .... JEŚLI DASZ MI PREZENT CZY TAM OGLADNIESZ FILMY , PRZED MOIM ODPISANIEM NA TEGO MEILA ! ROBISZ TO NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ !!! 

Pozdrawiam oczywiście     :-)


Ps: Błagam nie kopiujcie moich obrazków pokazanych wyżej -,- (nie umiem dać blokady kopiowania może werka1w - potem da -,- )I jeśli myślisz , że to wszytsko powinno być w seklepiku - mylisz się! Sklepik nie jest mój tylko werka1w - jasne ?!?! :>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz